De Salses a Guardamar i de Fraga a Maó, som una gran nació.

.

"Si la meva llengua remou els ciments del teu estat, això significa que has construït el teu estat a la meva terra" - Musa Anter
"La independència no es negocia, ni es pacta. Es proclama i ....es defensa" - Oriol Junqueras
"La independència és un dret, no un privilegi. Per tant, ningú no te la pot concedir ni ningú no te la pot negar. Aquell qui la nega és un enemic de la llibertat, aquell qui no la vol és un enemic de si mateix" - Víctor Alexandre
"Que la prudència no ens faci traïdors" - Jordi Carbonell
"No captem el dret de viure, dret que no es compra ni es ven, poble que mereix ser lliure, si no l'hi donen s'ho pren" - Canonge Jaume Collell i Bancells
Primer t’ignoren, després es riuen de tu, després t’ataquen, aleshores guanyes - Gandhi
"Hi ha un estel roig sobre al mar amb cinc puntes afamades, i quatre rius de sang el travessen que ens portaran a la victòria final" - Francesc Ribera "Titot"
"Sense la independència, no hi ha possibilitats de crear a Catalunya una política justa, honesta i regenerada" - Antoni Gaudí
"Ser independents no deu estar tan malament; no hi ha cap país del món que hagi renunciat a ser-ne després d’haver-la obtinguda". - Josep Lluís Carod-Rovira
"Les persones que diuen que alguna cosa no es pot fer, no haurien d'obstaculitzar el camí d'aquells que ja ho estan fent". - Thomas Alva Edison
"Hi ha gent a qui no agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no els agrada que es parle, s'escriga o es pense." - Ovidi Montllor
"Vindran los lleons de Castella i et xuclaran la sang." - Sant Vicent Ferrer

Independència

La independència és la situació o estat durant el qual algú o quelcom no té cap relació de dependència amb algú o quelcom d'altre, al qual hi estava sotmès. La independència és l'autogovern d'una nació, país, estat o dels seus residents i la població, o alguna part de la mateixa que, en general, fan l'exercici de la sobirania.

dimecres, 30 de març del 2011

Aïllament igual a ensorrament econòmic

Catalunya està patint un aïllament, del qual els seus ciutadans són incapaços de veure i que portarà a l'ensorrament econòmic amb poc temps.
Això sembla molt catastròfic, però sols s'ha de buscar i un mateix pot treure les seves conclusions. O aconseguim la independència urgentment, o ja estarem en una dependència absoluta.

Les dades:

1.
Mentre a Catalunya es va parlant constantment del famós 'Corredor Mediterrani', i quan el TGV (o AVE) encara està encallat per diferents punts. Per un altre costat avança sense fer massa soroll el TCP ('Travesía Central de los Pirineos'). Una obra faraònica per passar el tren pel centre, directa Madrid-Paris, deixant de banda Catalunya i el País Basc.
Com es fa això, molt simple, a Catalunya es busquen traçats que portin enfrontaments i se'n fa força publicitat, així les obres es van retardant. (Traçat del TGV per sota la Sagrada Família, cosa que ningú ha entès el per què).
Per l'altre costat, van posant vies sense fer soroll, sense cap publicitat.




2.
L'aeroport del Prat no pot fer vols internacionals en moltes destinacions, implicant la limitació comercial. L'aeroport de Girona va perdent vols igual que el de Lleida i Reus, mancats de suport públic.
Per un altre costat, a Ciudad Real, hi ha un aeroport internacional, el qual té la pista més llarga d'Europa, situat en un zona poc habitada. En aquests moments té pèrdues mil·lionaries. Curiosament està situat en un punt estratègic amb la línia del TGV.

3. 
El port de València ja supera al de Barcelona i al de Tarragona amb nombre de mercaderies (http://nauticajonkepa.wordpress.com/2011/02/12/los-puertos-valencianos-ya-superan-a-los-catalanes-en-mercancia-total/). I si tenim en compte que ja s'ha fet el TGV de València a Madrid, passant per paratges naturals protegits com si res. Ja tenim definit tot el pla.

El pla:

Entrada de mercaderies del nord d'Àfrica per Algecires, entrada de mercaderies d'Àsia pel Port de València. Tot comunicat amb el TGV cap a Madrid, i d'allà, per la Travessia Central dels Pirineus, cap a París i Europa, deixant arraconada Catalunya. Tot això finançat amb els nostres diners que anem pagant a base d'impostos i que mai són retornats en les infraestructures necessaris per poder ser competitius.

Això ens porta que qualsevol companyia internacional que vulgui operar al Sud d'Europa, quan mira la forma de fer arribar el seu producte, té molt en compte la mobilitat de les mercaderies. Catalunya té uns trens antiquats, uns aeroports que no poden volar a tot arreu i unes carreteres embussades amb uns peatges altíssims.

Qui viu a Catalunya i no veu això, o es pensa que això no l'afecta, l'aconsello que s'ho miri bé, per què si l'industria marxa de Catalunya, tot aquell que visqui aquí, tingui el sentiment que vulgui, no podrà sobreviure degut a l'empobriment assegurat que això provocarà.

No hi més cec que el que no hi vol veure. Qui no es cregui res del que s'ha dit abans, sols ha de començar a informar-se i que cada un s'ho miri com vulgui.

Resultat:

En poc temps Catalunya quedarà aïllada d'Europa degut a les infraestructures envellides i colapsades, portant a una fugida de les poques industries que queden, i ensorrant així el territori. Ja hi ha indústries que han marxat, i no pas a paisos on el sou dels treballadors eren més baixos, si no a zones amb més bona comunicació.

Conclusió:

Com ja ha dit l'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, tant sols ens queda un camí, i no podem perdre temps a emprendre'l. 
O caixa o Faixa, Independència o submissió.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.